Inget mer sladdstrul!

Denna väldigt fiffiga sak hittade vi när vi var på Kostallet. Jag har snackat om att jag vill ha grej som man kan ha sitt headset i. Är så trött på att sladden alltid är i en enda hög, ihoptrasslad så man ändå inte använder det. För inte sätter jag mig och trasslar upp det innan jag sitter mig i bilen… (Trots att man kanske borde göra det.)
Så jag blev glad när sambon hittade denna! Och den var även på rea så det var dubbel lycka!

20111121-114857.jpg

20111121-114937.jpg

2 thoughts on “Inget mer sladdstrul!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

