För er med skofetisch!

Det var längesen jag uppdaterade här nu. Jag blev super förkyld i torsdags och har varit ganska slut så tyvärr har jag inte orkat att göra nåt. Det var längesen jag var så här förkyld. Chefen skickade hem mig vid lunch i fredags, det var ganska skönt att bara få slänga sig i soffan och bara ta det lugnt. Men det hjälpte inte så mycket för jag mår förtfarande inte bra. Och idag var jag tvungen att komma till jobb för chefen är bortrest hela dagen idag och då måste jag vara på kontoret.

Dagen började med att vårt närverk inte var tillgängligt så fram tills nu har jag inte kunnat göra nåt, nu har datakillen fixat så jag i alla  fall kommer ut på nätet men jag kommer inte åt några av mina program som jag använder. Men så kan jag ju alla fall blogga! På betald arbetstid😉.

 

Jag fick ett roligt mejl av en väninna med en massa roliga skor, den första som jag tänkte på när jag såg alla dessa skor var min mamma. Hon älskar verkligen skor så detta inlägget är tillgängnat min kära mamma ♥!

Där är faktiskt en sko eller två som jag skulle kunna tänka mig.

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 thoughts on “För er med skofetisch!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

