Tomtelatte med massor av grädde!

Igår så var jag och sambon fikasugna när vi var en snabb runda på Väla. Och då passar det ju utmärkt med en tomtelatte med massor av grädde och en pepparkakscookie, sambon tog en pepparkaksmuffins. Det var såååå gott! En riktig kaloribomb, men efter att ha gått en snabbis på Väla så förtjänar man en sån (vi sprang nog av oss kalorierna, kan jag hoppas i alla fall).

Man ska inte underskatta en god fika!

Uppdaterat, den hette Tomtelatte och inte Lusselatte informerade sambon mig om😉.

2 thoughts on “Tomtelatte med massor av grädde!

  1. Va ljuvligt gott det låter!! Man får alltid unna sig en fika, helt rätt!

    Kul att du hittat till mig och min blogg!🙂 Den vita lilla stjärnan kommer från Design house stockholm och finns i liten variant till ett ljus (den som jag använt till lilla granen) och stor variant som julgransfot. Köpte båda för några år sedan och älskar dom!

    Kram Anna

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

