Julbord på IKEA

Jag och sambon har varit och ätit julbordet på IKEA. Nu när det är Tina som skulle ha det så var det ju lite extra kul eftersom hon är från samma stad. Jag äter inte sill så jag tog lite extra skinka men det fick jag ångra. Jag måste säga att den var inte alls god… Den smakade bara anis! Och nej det var verkligen inte gott, det hör inte samman med julskinka tycker jag. Tyvärr så var det inte mycket som var så gott så vi var ganska besvikna. Väldigt synd tyckte jag. Men som tur är så är ju smaken som baken, delad😀. Så det är säkert jättemånga där ute som har tyckt att det var jättegott.

Har ni testat deras julbord?

 

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

