Storm i skåne!

Ja herregud vad det blåser! När jag skulle gå ut med doggen imorse så höll vi på att blåsa iväg! Det regnar och blåser och har sig. Igår kväll när jag skulle gå sista rundan med doggen så var det likadant, då var jag inte en glad hundägare. Var är snön säger jag?? Jag vill inte ha detta höstvädret, jag längtar tills snön faller och allt bara lyser upp.

När jag parkerade vid jobbet så blåste det ännu mer än vad det gjorde där hemma (kändes det som iaf). Jag jobbar ganska nära havet och ganska högt upp så här viner det runt huset.

Ha en fortsatt bra och blåsig morgon alla vänner!

Bilderna lånade från google.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

