Julfestens förberedelser

Ja idag är det julfest på jobbet. Det blir fördrink direkt efter jobbet så man får inte lov att åka hem och göra sig vacker. Så jag har med mig min lilla förberdelse påse idag. Min ena kollega bara tittade på mig, men det är inte så mycket. Det är smink, platttång, spray och parfym och så klart en annan tröja till dom svarta byxorna.

 

Sen är det ju inte fel att börja kvällen med lite energi ;). Jag skulle haft vin med mig istället! Tänk så kul vi hade haft på jobbet då!

 

 

Om en halvtimme eller nåt så får jag nog fixa håret lite snabbt och bättra på sminket. Jag sa till min kollega imorse att jag hoppas att det blir taxi ner till stan idag annars blir allt hårfix onödigt. Men han tyckte att jag var knäpp som tyckte så, jag skulle ju bara ut med jobbet så jag behövde inte göra vid mig… Men det är ju faktiskt roligt att göra sig lite extra fin ibland, eller vad  tycker ni?

Ha en trevlig kväll alla!

 

Kram

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

