All I want for christmas is SNOW!

Som jag längtar efter snö! Förra året så hade vi en massa snö vid denna tiden. Jag älskar verkligen när det snöar, visst det blir halt på vägarna, man får gå försiktigt men det blir ju så ljust och fint ute! Plus att det blir så tyst! Jag tycker verkligen att det är underbart!

Vår älskade lille Santos gillar det med, mest att äta det dock.

Denna bilden är från förra året, visst är det fint med snö!

 

Nästa bild hittade jag här och tyckte att den var så fin så jag var tvungen att ta med den.

 

 

Har ni fått någon snö där ni bor?

One thought on “All I want for christmas is SNOW!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

