Tillbaka igen.

Då var den härliga julledigheten över för denna gången. Jag hade väldigt gärna varit ledig lite till men eftersom jag har nytt jobb så lånar jag från nästa års semester så jag vill ju inte ta för mycket. Trots att chefen insisterade på att jag skulle ta ledigt denna veckan för att vi inte kommer att ha så mycket att göra. Men jag vill ju gärna ha semester nästa år med. Han får gärna ge mig ledigt med betalning om han vill det😉.

Hur har ni det, är ni lediga eller är ni tillbaka på arbetet?

 

Igår så testade jag min julklapp från jobbet, en whisky. Jag dricker inte whisky men jag var ju tvungen att smaka nu när jag har en hel flaska. Så sambon hällde upp till mig också skålade vi!

 

 

Jag får väl erkänna att det var inte helt tokigt, visst det blev en del roliga miner när jag skulle svälja men jag kan faktiskt tänka mig att smaka på den igen! Sambon får kanske hålla hårt i sin whisky nu.

2 thoughts on “Tillbaka igen.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

