En tidning och en gosig filt.

Jag älskar att läsa Hus & Hem, jag fick en ny prenumeration av min mamma i julklapp. Och av någon oförklarlig anledning så hamnade den direkt i hyllan, utan att jag hade läst den. Och ikväll kom jag på att jag inte hade läst den. Det passade perfekt just ikväll att krypa upp i soffan, under filten, och drömma sig bort bland alla vackra hem och saker, för tydligen så är det bara sport på vår tv ikväll😉.

20120104-222039.jpg

”Allt i hemmet” hade oxå dykt ner i brevlådan. Dom hade nåt erbjudande där man fick en jättesöt skål så det nappade jag på. Men jag måste säga att jag föredrar definitivt Hus & Hem. Allt i hemmet har bara så himla dyra saker i sina artiklar, har det i alla fall varit de gånger jag har läst den.

20120104-222440.jpg

Vi håller på och fixar lite i vårt sovrum, jag skulle kunna tänka mig lite bohemisk stil. Med mycket kuddar, mustiga gardiner typ sammet el liknande och lite mörka väggar. Har ni tips och idéer så mottages dom gärna❤.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

