Jag önskar

Jag önskar verkligen att jag kunde skapa vackra bakverk! Jag tycker att det är roligt att baka men jag måste tyvärr erkänna att mina bakverk blir inte så vackra att titta på… Smaken finns där absolut men dom ser alltid lite roliga ut, speciellt mina muffins som man bli lite hur som helst😉.

Jag läser en hel del bakbloggar och herre gud vad duktiga alla är! Tänk om jag kunde göra så här vackra bakverk som dessa som jag har hittat på nätet. Var hittar dom sin inspiration??

Det finns kanske någon kurs som man kan gå…

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

