Yatzy

Jag har fastnat för spelet Yatzy och så klart så är det ju som en app till min iphone😀. Det är verkligen beroendeframkallande! Och så klart roligt. Har man det lite lugnt på jobbet eller bara har en stund över så är det perfekt! Jag spelar även wordfued men då måste man ju vänta tills motspelaren spelar tillbaka men här går det ju snabbt. Ett spel går ju över ganska snabbt men man kan spela mot flera så då tar det ju lite mer tid. Och den är självklart gratis! Så in på appstore och ladda hem den! Ta den som har blå bakgrund för den som har grön bakgrund får man bara spela tre gånger om dagen på. Och när du har satt igång så lovar jag dig att det blir mer än tre gånger på en dag som du kommer att spela😀.

Ha det så kul! (Skyll inte på mig bara när ni har blivit beroende ;)).

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

