Ett litet paket

Imorse när jag var och hämtade posten till jobbet så såg jag när jag öppnade boxen att där låg ett brunt lite tjockt paket. När jag tog ut högen med post så såg jag att det stod att det var till mig! Också kände jag igen stilen att det var från min mamma! Till jobbets adress 😀 Så jag hann bara ut i bilen och öppnade paketet direkt. Då låg där detta i paketet!

Jättefina servetter med stjärnor på! Ni kan tro att min måndag blev betydligt mycket roligare och jag ler och blir glad bara jag tänker på det ♥.

Att få post den gamla hederliga vägen via just posten är nog underskattat för det är verkligen väldigt kul att få ett paket eller ett brev i brevlådan.

Min dag började superbra och förhoppningsvis lär den fortsätta med det. Tack mamma ♥!

Ha en bra dag alla!

Kram ♥

2 thoughts on “Ett litet paket

  1. Hej Jenny! Väldig länge sedan – hoppas allt är väl.
    Vilka fina servetter du fick….. Kan dom möjligvis komma från Butik: Soluppgången?
    Sålt många av dom och tycker själv dom är helt underbara.
    Varma hälsningar Yvette Lindell SOLUPPGÅNGEN

    PS Hoppas snart att få se dig i butiken igen.

    • Hej! Vad kul att höra av dig! Jag vet inte, men det kan dom ju absolut vara. Dom är jättefina! (har dille på stjärnor). Ja jag lovar att komma ut till butiken snart, kul att du har flyttat tillbaka igen.
      Ha det så bra!
      Bästa hälsningar Jenny

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

