Revenge

Jag älskar verkligen denna serien! Jag längtar tills nästa avsnitt kommer. Har ni sett den? Den har bara gått tre gånger och jag är redan helt inne i den! Love it!

 

 

Det är ju det här med att man ska förlåta och gå vidare när någon har sårat en men ibland skulle man nog ändå vilja hämnas. Eller är det bara jag? Nej jag skulle inte tro det ;). Detta som hon gör i denna serien är väl lite till att ta i kanske. Men något annat, mildare i så fall. Har ni hämnats någon gång? Som till exempel på en fd pojkvän som betett sig illa eller något annat? Jag kommer inte på något speciellt just nu som jag har gjort, men en sak som slog mig, jag vet inte om det kan klassas som hämnd precis. Men för ganska många år sedan (läs 10år) så var jag sambo med en annan kille. Vi bestämde oss för att flytta ifrån varandra och skulle då dela upp möblerna. Vi hade bland annat två soffor, så vi skulle ta varsin. I den ena hade vår katt (vi passade den till hans mamma en längre tid) kissat i och dåvarande sambon bestämde att han skulle få den där katten inte hade kissat i… Visst sa jag.

En dag när han inte var hemma så bytade jag plats på sofforna, så när han skulle hämta ”sin” soffa så fick han den som katten hade kissat i! Hihi! Jag var ganska nöjd då, och det var ju faktiskt inte min katt som hade gjort det, det var ju hans mammas. Så jag tyckte att han kunde få den. Eller hur?!? Ganska oskyldig hämnd men jag var i alla fall nöjd.

Jag var ju rätt ung när detta hände, så det var ju en ganska barnslig grej att göra. Men lite kul ändå.

 

Ha nu en bra fredag och en ännu bättre helg!

One thought on “Revenge

  1. Hahahahahaha så bra! Du gjorde helt rätt. Vad var det för kommentar om at han inte skulle ha den som katten kissat i? Nä du gjorde helt rätt 🙂

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

