Helgens aktiviteter!

Hoppas att helgen har varit bra för alla där ute. Vår har varit bra. I lördags så var vi hemma hos några goda vänner och hade riktigt kul. Dom var barnfria så musiken var på för fullt när vi kom och förväntningarna höga. Vi fick god mat och mycket dricka😉. Det öppnades även ett Elvis Presley vin. Visste inte ens att det fanns.

Kvällen fortsatte med Pictionary. Jag har aldrig spelat det innan men det var ju jättekul! Jag får erkänna att jag var lite skeptisk först, jag – rita?? Men det behövde jag ju inte tänka på att man skulle behöva kunna rita bra. Det gick hur bra som helst ändå! Det var riktigt kul att försöka förstå vad medspelarna menade. En tå som liknade en Hamsterråtta, ekorrar som skulle vara ett träd… Ja eller hur det nu var.

 

 

Sen drog vi in en kille till nuet😉. Vi skaffade en mailadress (!) till han samt ett facebook konto. Så vi var ganska effektiva också mitt i alkoholångerna. Det blev ganska sent så det kändes i söndags kan jag säga…

 

Fast vi var ändå rätt produktiva igår. Vi gjorde ett nytt inköp till hemmet, som blev sååååå bra! Jag berättar mer sen!

 

Ha en bra dag alla ♥!

2 thoughts on “Helgens aktiviteter!

  1. Nämen så roligt att du gillade att spela spel, gums! ;-)Och alla vet ju att hamsterråttor är skitenkla att rita. PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

