BTW

Jag kom på efter mitt ganska så ointressanta och onödiga inlägg innan att jag har ju glömt att visa vad det var vi köpte i söndags.

Nyfiken?

Nu blev ju bilden väldigt mörk för jag fotade bara med mobilen igår kväll. Men ni ser väl att det är en Barcelona stol! Tjoho! Jag är såååå glad för denna vackra och underbart fina fåtölj.

 

Nu ska där upp något på väggen bakom, har bara inte hittat vad det är vi vill ha där. Där ska också dit ett bord så man kan sätta sin kaffekopp (whiskyglas) någonstans. Sambons önskan var att ha en liten whisky hörna där med två fåtöljer så man kunde sitta där och lösa världens problem, eller något liknande. Men istället för att köpa två helt andra fåtöljer, som hade varit mycket billigare, så valde vi att endast köpa en som vi verkligen ville ha. Så får nummer två komma lite senare istället.

2 thoughts on “BTW

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

