Vågar jag?

Jag surfade runt lite på H&Ms hemsida idag och hittade dessa byxor. 99 spänn! Det gillar min plånbok väldigt mycket. Jag klickade på ett par svarta, så klart. Men egentligen så skulle jag önska att jag vågade köpa ett par röda! För höll med mig om att dom ser ganska häftiga ut. (På henne i alla fall).

Fast jag vet att jag hade nog bara tittat på dom i garderoben och aldrig tagit på mig dom. Hmm varför är jag så feg?? Tja vi får väl se vad som händer :).

 

Bild lånad från H&M.
Eee nej jag kommer nog inte att våga ändå :P. 

One thought on “Vågar jag?

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

