Före / Efter

Igår var jag och gjorde vid mina naglar. Jag har tjatat om det ganska länge men jag har inte fått tummarna loss😉. Men så hittade jag en tjej via facebook som bor hemma vid mig så det passade mig bra!

Jag tog en före bild,

Nej jag håller med dom var inte så vackra…

Och nu ser dom ut så här!

Jag är så nöjd! Jag kan knappt sluta titta på dom. Jag kunde ju inte heller låta bli att ha en liten tattoo på ena fingret. Men det var faktiskt lite svårt att skriva sms… Och wordfued var inte så enklet det heller. Men vill man vara fin så får man lida pin som man brukar säga.

Det ska bli intressant sen hur det går att ta på sig jeans, har inte det på mig idag. Haha.

Förresten har ni kollat vad den lilla prinsessan ska heta? Jag satt och kollade på tv4 play, var faktiskt lite nyfiken. Men jag tyckte att det var ganska fint. Estelle som tydligen betydde stjärna på latinska var ju väldigt fint. Estelle Silvia Ewa Mary, undrar hur många nya Estelle det kommer att bli.

Ha en skön fredag och en trevlig helg!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

