Älska Skype!

Jag har haft Skype ganska länge men har inte använt mig av det så mycket, för att vara helt ärlig så har jag nog bara använt det en eller två gånger. Men nu har jag kommit på det igen. Ett par kompisar och deras lille son ska åka på semester idag och vara borta alldeles för länge och tyvärr så har vi inte hunnit träffas nu innan dom åkte. Så igår så snackade vi på Skype så jag fick se och snackat med deras lille son ♥. Det är ju verkligen helt fantastiskt! Kan inte fatta att jag inte har använt det på så länge. Vi pratade och sjöng imse vimse spindel och hade oss, det var verkligen jättemysigt! Helst plötsligt så kom lille W på att Andreas (min sambo) inte var där. Så då började han skricka och kalla på han, ”ANDREAS” ”ANDREAS”. Och han var i duschen så jag fick också kalla på han. Så han fick snabbt klä på sig och komma ner. Man kan ju inte låta lille W vänta😉. Det var verkligen jättemysigt. Sen helt plötsligt så ville han ha jordgubbar så då var det inte roligt att prata med oss längre. Denna underbara lilla påg! Det sista vi sa var att ”Vi ses på skype och andra sidan jorden!” Jag kan ju lugnt säga att jag är ganska så avis på dom som åker iväg till sol och värme. Speciellt med tanke på att det snöade imorse och det till och med hade lagt sig så där var ett vitt täcke på marken… Dom åkte ju på rätt dag kan man säga.

Brukar ni använda er av skype? Jag läste någonstans att bland annat Telia ska snart börja ta mer betalt för just datatrafiken i mobilen för folk använder sig mer av bland annat skype för att ringa eftersom det är gratis. Nu satt vi vid datorn igår men jag hoppas att det dröjer innan dom höjer avgifterna i mobilen.

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

