Känna efter

Sambon är på möte på jobbet så jag satte igång och bakade. Det blev två olika sorters muffins, kokos- och vaniljmuffins.
Under tiden så kände jag att jag var lite varm och lite hängig men jag tänkte att det var för att det var varmt i köket.
Men nu när jag var färdig och satte mig i soffan för att slappa och zappa runt bland alla tv kanaler. Då kände jag att jag nog inte var riktigt 100. Så nu sitter jag med tempen och inväntar svaret. Nej jag vill inte bli sjuk, sambon är sjuk så det räcker med att en är det😉.
Håll tummarna på att jag inte blir sjuk!
Ha en skön kväll alla!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

