Lite hjälp

Jag kollade på lite kort igår kväll och såg kort när jag hade lugg. Det var ju faktiskt ganska snyggt. Jag vet att jag tyckte att det var jobbigt att behöva klippa den hela tiden och platta den varje morgon. Men det kan det ju faktiskt vara värt om det är så att jag passade bättre i lugg. Jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag har velat ganska länge och tycker att min frisyr som jag har nu är ganska alldaglig och lite tråkig. Det händer liksom inget.

Så snälla läsare hjälp mig med mitt velande😛.

 Med lugg.

Utan lugg, som jag har det idag.

2 thoughts on “Lite hjälp

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

