Fika och en massa bubbel!

Idag träffade jag min mamma efter jobbet. Vi träffades på Väla för att fika, strosa och så klart snacka och bubbla på som vanligt. Det var verkligen super längesen vi träffades just på Väla. Det är alltid lika mysigt och trevligt att träffa mammsen. Vi kollade runt i en massa affärer, det var ganska lugnt att gå där. Det är ju några dagar innan lön också är det en till ”nyöppning” imorgon för vissa affärer, så dom fick vi bara tjuvkika in i. Kom på nu att jag glömde köpa den där rosa häftapparaten, jag skulle ta det på vägen ut för vi stod parkerade vid den utgången. Jaja så är det med minnet ibland.
Något som vi inte glömde att få med oss var gräddbullar! Mamma bjöd mig och sambon på varsin, så jag fick ta hem dem i en sån söt rosa liten påse. Såg förresten en bild på Maria Montazami när hon var där häromdagen. Hon måste ju också ha en gräddbulle från Sveriges enda gräddbulleria! Idag köpte jag en med nougatbotten. Mums!

20120321-223236.jpg

20120321-223336.jpg

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att sambon också ska komma och lägga sig.
Tänk vad nice det är att kunna ligga i sängen och blogga, läsa andra bloggar, kolla senaste nytt på Aftonbladet, vara social på Facebook, och samtidigt ligga nerbäddad i sängen, avsminkad och redo att möta John Blund. Tacka vet jag min älskade IPhone!
Sov så gott alla där ute.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

