Nya naglar

Igår var det dags att göra vid naglarna igen. Dom har växt som bara den! Jag hade gärna gjort vid dem för två veckor sedan men det hade ju varit lite väl tidigt, det får räcka var 4:e vecka.

Hon jag går hos är nästan färdigutbildad, hon ska starta eget nu i april. Men jag tycker att det tar så himla lång tid! Jag satt där 3,5 timme igår. Det är väldigt lång tid, någon som vet om det brukar ta sån tid? Jag gjorde dem lite påskfina igår med lite gult glitter på varje ringfinger, det blev så fint! Nästa gång får det nog bli lite rosa, som jag älskar!

 Det syns nu att dom blev inte så bra på det vita på vissa naglar...

Jag gjorde dem inte så långa denna gången eftersom dem växte så himla mycket. Först blev jag lite besviken att dom blev så korta men oj det är ju mycket mycket lättare att skriva på tangentbordet! Plus att det är mina egna nu så det är en helt annan känsla än när jag hade tippar.

 

Idag är det ju fedag och löning också! Det är ju inte helt fel, fredagen blir ju ännu roligare då :D! Jag tror att det blir en lugn fredag för vår del men antingen tacos kväll eller hämtmat från Big Buddah! Det brukar alltid bli något utav det alternativet på fredagar. Vad brukar ni ha för fredagsmys?

Ni får ha en fortsatt bra fredag och en trevlig helg ♥!

2 thoughts on “Nya naglar

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

