Vårkänslor

När jag kom efter jobb så gick jag och Santos på promenad i vårsolen. Det var så härligt! När vi kom hem så gick vi ut i trädgården för att njuta av dom sista solstrålarna. När Santos ska vara ute i trädgården så måste även alla hans leksaker vara med. Han springer ut och in för att hämta och lämna sina leksaker. Till och med hans tuggeben ska med ut! Han är för rolig. Jag kan förstå om han vill ha med sig sin favvis leksak aka Pipis men nej ALLT ska med ut.
Jag kunde inte låta bli att ta kort på han och hans leksaker.

20120323-194928.jpg

Sen när han ska in igen så lämnas alla leksakerna kvar. Varför ska han vara annorlunda😉. Så får jag gå och plocka upp alla och in med dom. Oftast så lägger jag dom i hans korg och två sekunder efter så ligger alla leksakerna utanför korgen. Haha precis som ett barn. Vår lille kille!

Nu är det fredagsmys! Tacosen är nere och cidern på väg ner. Ha en skön kväll!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

