Första steget

20120411-173205.jpg

Ja idag har jag tagit första steget. Till träning! Jag tränade ju på ett annat ställe innan men ja det var ju ganska så längesen jag var där… Och när jag hade bestämt mig att jag skulle ta tag i det igen så kom det ett brev att dom skulle lägga ner! Ja det är ju typiskt och då gick jag ju inte dit även om det var ett par månader tills dom skulle stänga. Jag har hela tiden haft ursäkter och undanflykter. Men samtidigt så ska man ju känna för det annars så blir det inte bra.
Så idag efter jobbet så körde jag och köpte ett! Där är ett nytt ställe som har öppnat nära där jag bor så det passar ju perfekt! Lite långt att gå men jag har ju min lilla pärla. Jag tycker faktiskt att det ska bli kul att börja träna på ett nytt ställe där alla andra oxå är nya. Jag har aldrig tränat styrketräning! Ja ni läste rätt. Men dom som känner mig vet att är inte den som har tränat så tro mig, detta är ett STORT steg!
Jag ska börja nästa vecka tänkte jag, ska boka en tid så att jag får hjälp att gå igenom alla maskiner och hur man ska lägga upp det. Passen har inte börjat än, dom skulle nog sätta igång i slutet av denna månaden. Så då får vi se vad det kommer att bli. Jag har kanske fastnat helt för styrketräning :D!

Nu ska jag ”bara” ha några bra träningskläder och skor! Var kan man köpa bra sådant?

Önska mig lycka till! (jag lär nog behöva det). Och nu när jag har gjort det offentligt att jag ska träna så måste jag banne mig ta mig i kragen och gå dit oxå. Det hjälper ju inte att jag bara har det liggandes i väskan😉.

One thought on “Första steget

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

