Det var skönt!

Igår så rensade sambon i förrådet och då tog han in min gamla dockesäng som min morfar gjorde till mig. Santos var ganska nyfiken på den och luktade och hade sig. Jag la han i den för att ta ett foto på han och skicka till min mamma. Tyckte att det var lite kul. När jag hade gjort det så gick han ur den.

När vi sen satte oss i soffan så hörde vi att han snarkade, då hade han gått och lagt sig i den själv! Haha han tyckte om den. Han är för rolig. Han fick precis plats i den men det var väl skönt att ligga där och komma upp lite och ha lite översyn.

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

