Fina naglar

Igår var jag ju och gjorde vid mina naglar på ett annat ställe. Jag kan ju lugnt säga att det var skillnad på tiden. Där jag gick innan tog det ca 3,5 timme, igår tog det 1 timme! Och dom blev väldigt fina. Hon filade lite för mycket bara på någon nagel så jag har lite ont idag men tyvärr så är det väl lätt hänt. Men annars så är jag jättenöjd med dom. Så jag har beställt en ny tid där igen. Denna gången så gjorde jag inget mönster på nageln, det får nog bli något nästa gång. Något rosa då kanske?😀. Eller någon snygg pärla kanske!

 

Idag spelar HIF hemma så då ska sambon självklart dit. Matchen börjar klockan sju ikväll så där gick hela fredagskvällen. Så jag ska träffa bästisen och hennes son för dom är också HIF änklingar. Så det blir tacos, myskläder, en massa snack, bus med lille W, gott gott och en massa skratt, det kan jag lova! Vad ska ni hitta på idag?

Ha en trevlig helg alla!

2 thoughts on “Fina naglar

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

