Korrekturläsning kanske

Jag måste säga att min chef är ganska smart😀. Han var på en fotbollsmatch i onsdags och som vanligt så är där ju reklamskyltar runt planen. Då såg han detta och tog kort på det. Det har ju stått så hela tiden men han har väl inte tänkt på det innan. Jag såg faktiskt inte det först när han skickade bilden till mig men sen såg jag det.

De har stavat Helsingborg utan ett G! Helsinborg… Inte okey.

Han mejlade till Scandlines och de tackade för informationen och ska skicka en bilbiljett till honom. Men att de inte har sett det innan! Ja så går det när man har hökögon😉.

 

Ha en trevlig helg alla!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

