I´m back

Ja jag tänkte att det var dags att börja blogga igen. Jag har tänkt ett tag att jag skulle börja men det har inte blivit av. Men just idag så kände jag lite extra för det. Just denna höstmurriga dag när löven dansar på marken och man drar upp dragkedjan i jackan lite extra.

Så vad har hänt i mitt liv dessa månaderna som jag inte har skrivit. Tja det är som innan, klockan ringer 6:45 på morgonen och man försöker att skutta ur sängen och tänker, ”nu är det bara 3 dagar kvar tills det är helg och jag får sova.” För visst är det så för er andra med? Det är väl inte bara jag som tänker så. Man gäspar lite, blir skrämd när man kollar i spegeln, shit oj det var bara jag! Lite smink på det så är man fit for fight! Sen går man och dagdrömmer om allt detta underbara man ska göra till helgen, för just då så har man förträngt att helgen bara är två dagar. Man ska sova läääänge, fixa där hemma, träffa vänner, familjen, bada hunden (kanske dags nu ja) och shoppa lite och ändå slappna av. Jodå så brukar det vara, innan helgen har börjat i alla fall. Sen brukar det bli lite hipp som happ när helgen är där och knackar på dörren.

Ja det var väl ingen sammanfattning precis om vad som har hänt. Men nu ser vi framåt och nu ska jag berätta om vad som händer dessa dagar i denna smått lite förvirrade och för det mesta glada tjejen.

Hoppas att ni joinar mig!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

