Dressingroom

En liten förhandstitt på vårt dressingroom. Det börjar att ta sig! Tyvärr så glömde jag att ta kort på hur det såg ut innan. Men tänk er att byråerna var ek, dom stod inte ens där utan på en annan vägg och tillsammans. Garderoberna var från 1900 frös ihjäl och var inte så vita som man skulle vilja. Så om ni ser allt detta framför er så förstår ni hur nöjd och glad jag är! Nu ska det bara piffas och puffas lite och fixa med lite lull lull så är det klart sen. Och ja vi får inte glömma att det ska dit en stor och gosig matta oxå! Det blir nog pricken över i:et så att säga.

Kvalitén på bilden är inte den bästa för jag tog den med mobilen och det var inte så ljust som det ser ut. Men visst håller ni med mig om att jag behöver lite nya kläder nu?!

2 thoughts on “Dressingroom

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

