Glömde nästan

Ja jag hade nästan glömt för en liten sekund vad jag skulle göra ikväll. Jag hann tänka att jag skulle åka och träna och sen slänga upp fötterna på bordet och njuta av kvällen. Men nej så var ju inte planen, fast jag hann glömma det, jag skulle ju måla byråer. Hur kunde jag nu glömma det, ja man kan ju undra. Så det var bara till att sätta igång, fram med målningskläderna, färgburken som ska skakas en himla massa innan man ska försöka att bända upp locket, ta fram rätt roller och se till så att allt annat runt omkring inte blir nerstänkt. När allt det är klart så var det bara till att sätta igång! Måla måla. Det tar längre tid än vad man tror, men nu ett bra tag senare så blev det som jag hade tänkt från början. Upp i soffan med fötterna på bordet! Sambon är iväg och spelar innebandy med ett gäng andra grabbar. Så nu är det Jenny tid i soffan framför mina tv program och ja just det, en mugg glögg står och ryker och väntar på mig! Måste jag säga hur mycket jag verkligen älskar det. I löööve it!

20121029-221020.jpg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

