Seans!

20121030-172353.jpg

Idag kom våra biljetter. Jag och min mamma ska gå på seans! Åh ni fattar inte hur kul det ska bli. Jag älskar såna här saker, kommer det fram någon som vill förmedla mig något, ge mig en liten hint om något jag vet inte vad. Jag fick ett stort leende på läpparna när jag såg var brevet kom ifrån. Jag har varit på en liten seans en gång innan, tror att det är 4 år sedan eller nåt sånt. Denna gången är det en stor seans så jag hoppas verkligen att jag eller mamma får kontakt med någon eller något.
Det är kul att ha något att se fram emot! Hoppas hoppas nu att det blir bra också. Har någon av er varit på en stor seans?
Nu ska jag på mitt projekt, ni vet dom där byråerna som äntligen ska bli färdiga ikväll! Sista lager målarfärg sen är dom färdiga! Tjoho!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

