Skratta eller gråta

Ja ungefär så kände jag när jag såg detta. Jag spelar eller spelade Frågefeud innan och då fick jag den här frågan. Först tänkte jag att det måste vara ett skämt! Haha men nej det var det tydligen inte. På den tiden fick man inte dra till med den vanliga ”Jag har ont i huvudet” valsen (älskling jag kör aldrig med den) utan då var det bara till att hoppa ner i sänghalmen och göra sin plikt.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det har ingått i den svenska lagen. Jag kan tänka mig att männen i stugorna blev lite smått besvikna när lagen togs bort och en del kvinnor kanske drog en lättnadens suck😉 vad vet jag.

2 thoughts on “Skratta eller gråta

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

