Inget mer målande ikväll

Ikväll ska jag inte måla! Det känns väldigt skönt att dom är färdiga, nu ska vi bara fixa lull lull så är det fix och färdigt! Nej ikväll så är det en liten bloggträff med Pia. Vi ska bara umgås, snacka bloggar och dricka kaffe (det är vi väldigt duktiga på). Det är väldigt längesen vi träffades, jag fattar egentligen inte varför för vi bor ca 2 min ifrån varandra. Men ibland blir det så, men ikväll så äntligen! Våra karlar är och tittar på HIF ikväll och hyllar Wahlstedt som gör sin sista match i HIF idag. Vi kommer nog att hålla ett ögon på matchen emellanåt för att ha koll på vilket humör dom är på när dom kommer hem. Fast det berättar vi ju inte😉. Nej vi ska bara vara ”tjejiga” och slåss med kuddar och hoppa i sängen, för det är väl så vi tjejer gör när vi har tjejkvällar. Och dunet yr ifrån kuddarna och vi bara skrattar och skrattar, tänker inte alls på vem som nu får städa upp allt det här eller att shit den kudden var ju ganska dyr. Ja ni vet vad jag menar.

Jag måste ju ändå avsluta med HEJA HIF!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

