Känslorna har börjat att komma

Ja jag får väl skylla mig själv att känslorna har börjat att komma redan, julkänslorna då, inget annat. Det började så smått häromveckan, jag gillar en sida på Facebook som heter Christmas count och dom lägger upp helt fantastiska bilder på jul och vinter. Plus att dom har nedräkning, i och för sig så fick jag lite panik när dom skrev i måndags att det bara var 9 dagar (!) kvar tills själva julafton. (Det innebär ju att det inte är så lång tid tills jag fyller år!). Jag ville bara visa den underbara bild som dom lade upp på fejjan idag.

Är det någon som redan har börjat kolla på julklappar? Jag kan inte riktigt förrän jag har fyllt år, där är någon spärr, jag måste ha fyllt år först sen är det jul.

Ha en bra dag alla!

2 thoughts on “Känslorna har börjat att komma

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

