Vardagslyx

Sen ett tag tillbaka så prenumererar jag på Glossybox och det är en riktig vardagslyx! Man får hem den en gång i månaden och jag längtar verkligen till varje gång! Man får fem olika saker varje gång, ibland får man orginalprodukten och ibland ett litet smakprov. Jag älskar verkligen den! Sen är det ju inte helt fel att den även är rosa. Min sambo skrattar lite åt mig varje gång jag får ett sms från posten att den är på väg, jag blir som ett litet barn på julafton som liksom studsar runt och är lite små nipprig. Jag bara babblar på och har mig.
Jag brukar alltid få ett sms att den är på väg och sen brukar det ta två dagar sen får jag ett sms till att jag kan hämta den, av någon anledning så lägger dom inte den i brevlådan. Denna månaden så fick jag ett sms i måndags att den var på gång och då brukar jag ju få den som igår. Men där kom inget sms, jag till och med ringde till det stället där jag brukar få hämta den, tänkte om posten av någon anledning hade glömt att skicka ett sms till mig. Sånt kan ju faktiskt hända. Men dom hade inte fått in någon. Då började jag ju bli nervös, tänk om den är på villovägar eller någon annan har fått den. Hemska tanke!
Men när jag kom hem så stod den på köksbänken! Tjoho! Sambon hade tagit in den för just denna gången så hade postis lagt den i vår brevlåda!
Jag blir lite småhög av att öppna kartongen och ta upp den rosa fina lådan och sen ta av locket och knyta upp det rosa bandet!
Denna gången var det en riktigt bra box! Jag är väldigt nöjd!

20121101-205211.jpg

Denna gången fick man även en liten extra present i form av ett choklad! Och ett rosa sådant!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

