Fredag!

Fredag idag och visst är det härligt när fredagskänslorna börjar smyga på en. Idag är det en extra skön fredag för jag jobbar bara till klockan 14:00, det är det bästa att det är röd dag imorgon. Så nu kommer helgen att bli extra lång, härligt! Ikväll ska vi hem till ett par vänner och ha det mysigt. Man kanske skulle komma dit lite utklädd, hmmm, tåls att tänka på! Det är ju ändå Halloween och då kommer man undan med att få klä ut sig. Jag älskar verkligen att klä ut mig, tyvärr så är det inte så ofta man får göra det. När jag arbetade på dagis så var det extra kul när det var högtider för då firar man ju verkligen det. Och då klädde jag ut mig från topp till tå! Tror inte att det hade varit lika acceptabelt om jag hade gjort det på kontoret. Dom hade i alla fall fått sig ett gott skratt :D!

Ska ni på någon Halloween fest?

Ha en trevlig helg och förresten glöm inte att köpa hem godis om där kommer några monster och knackar på hemma hos er! (Även en notis till mig själv).

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

