Livsglädje

När man får sluta tidigare från sitt arbete än vad man egentligen ska så tycker jag att man får ett litet glädjerus genom hela kroppen. Jag blir så förväntansfull på vad dagen kan erbjuda. Som ni vet sen innan så slutade jag två timmar tidigare idag pga att det är röd dag imorgon. Så jag passade på att träffa min mamma och hennes sambo på Ikea (ja jag var ju där häromdagen) för en liten fika. Ja exakt så tänkte nog resten av staden med. Där var fullt med folk! Men vi fick en plats och njöt av chokladmousse, kaffe och julmust!
Det dök ner lite bra att ha saker oxå. Jag var väldigt nära att köpa julgranskulor men jag hejdade mig lite, det får vänta lite.

Nu är det fix inför kvällen!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

