Ja nu var jag duktig

Ja det var jag faktiskt. Jag hade bestämt att jag skulle träna idag. Jag har inte tränat på 2 veckor (!) så det var ju verkligen dags. Men när jag kom hem så var jag lite frusen och allmänt måndagstrött. Efter ett tag när middagen var nere så hade jag bestämt mig, jag skulle stanna hemma. Sambon skulle iväg och träna och jag tänkte mysa i soffan och dricka en eller två koppar glögg. Jag satte mig i soffan och började se Halv åtta hos mig. Men sen var det något som drog i mig och tur var väl det. För jag for upp och bytade om och styrde benen mot träningsstudion. Yes så duktig jag kände mig! Att jag lämnade hemmets varma och lugna vrå där jag kunde mysa med en massa ljus och ja ni vet allt det där mysiga.
Jag körde mitt vanliga träningspass, gånger två.
Så nu sitter jag i soffan med ett par ben som skakar lite när jag går och ska kolla på CSI och njuta av att jag faktiskt har tränat!
Go Jenny!

20121105-210316.jpg

One thought on “Ja nu var jag duktig

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

