Verkligheten knackar

Ja ungefär så kändes det lite när man insåg i går kväll när klockan var ca 22:45 att det är ju inte helg imorgon det är måndag. Dags för att sätta klockan, gå upp ur sängen utan att kunna ligga kvar och gotta sig och dra sig sidan om sambon. Nej nu gäller det att gå upp när klockan ringer, ja inte direkt då för jag måste bara snooza! Det brukar bli 3 gånger sen är det dags att gå upp! Men jag måste säga att det är ju faktiskt en fröjd att leta kläder nu när vi har fått det så snyggt i vårt dressingroom! Tjoho!

Vår helg har varit full, i fredags var vi hemma hos ett par vänner och åt och pratade bilar (!), kollade på X-faktor och nej tyvärr så klädde jag inte ut mig. Lite synd för deras barn var utklädda så det hade ju inte varit så fel, eller? Vi for dit efter jobb och lunkade hem vid ett tiden tror jag att det var.

I lördags så fixade vi lite där hemma, kollade på fotboll, på tv då, jag duschade Santos så han luktar lite blommigt nu. Sen på kvällen skulle vi hem till ett par andra vänner, en favorit i repris. Vi har alltid lika kul när vi träffas, när deras son har lagt sig så brukar spelen dukas fram. Det brukar bli samma, förutom Alias då för då vinner bara jag och Nina och grabbarna blir sura och säger att vi bara får lätta ord. Så är det ju så klart inte, vi vet bara vad den andra menar ganska snabbt. Vi är naturbegåvningar, så klart. Kvällen avslutades med vinst för oss i ett och grabbarna i ett, det var tur för husfriden. Sen rullade bilen hem och sängen kallade. Det är så skönt när man gör något även på fredagen, helgen blir så lång då.

Igår var det väldigt mycket slapp tills vi kom på ungefär sen eftermiddag att vi skulle iväg, lite typiskt oss. Fast det gick bra, hann till och med med en fika.

Nu är det måndag, tror ingen har missat det, och då är det träning för både mig och sambon och plus att jag ska göra vid mina naglar så dom blir snygga! (Vill ni ha en duktig och trevlig tjej som gör vid era naglar så släng iväg ett mejl till mig.)

Ha det så bra mina vänner!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

