En lättnadens suck

Idag lämnade jag in min bil för service och jag måste säga att jag var lite nervös. Ja mest då för vad det skulle kosta. Jag visste ju vad en service skulle kosta men dom lyckas ju alltid hitta andra saker som bara måste bytas. Ni vet sånt som en annan bara står med öppen mun och undrar vad f a s i k e n är nu det men måste det bytas så måste det ju. Nu hade jag tur denna gången! När han ringde och sa att bilen var klar kände jag hur hjärtat började pumpa hårdare och snabbare och jag såg lite dollartecken flyga förbi, han lät först som att han skulle säga, tyvärr din bil ramlade sönder eller något sånt som egentligen kanske inte skulle kunna hända, han var lite tyst efter att han hade sagt att den var klar. Så jag sa till han, säg vad det är! Du gör mig nervös! Åh nej sa han där var inget fel så det är bara till att komma och hämta den. ÅH TACK! Det var precis det jag ville höra. Så nu ska jag bara se när chefen släpper iväg mig så jag kan hämta min lilla ”tazzzzz”. Ja det är min bils namn😛.

Den har mycket snyggare fälgar nu än vad den har på den bilden.

2 thoughts on “En lättnadens suck

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

