Att få inspiration

Jag har gett mig själv en tidigt födelsedagspresent med betoning på tidig. Ger jag mig själv det så pass tidigt så hinner jag ju glömma det så kanske jag ger mig själv något mer sen när födelsedagen närmar sig. Men i alla fall, jag har köpt mig en prenumeration på         Hus & Hem. Häromdagen så fick jag första numret. Det var tur att jag började prenumerera redan nu för annars så hade jag missat Julinspirationen och det hade inte varit bra. Jag älskar verkligen när man börjar att förbereda inför julen, man tänker på allt man ska baka och fixa, allt pynt man ska ha, för vem gillar inte söta små tomtar och en massa massa ljus. I lööööve!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

