Träning

Ikväll var jag och tränade med en kompis. Hon var också sugen på att testa. Så det var till att sätta på träningskläderna och sätta fart! Det var roligt att ha någon att träna med, jag gav faktiskt mer än vad jag brukar. Och det är ju bara bra! Jag ville ju liksom inte visa hur trött jag var, ni vet sån trötthet där man bara flåsar och undrar vad man egentligen håller på med. Men det är ju en skön känsla ändå. Samma härliga men dock lite jobbiga känsla är när man går därifrån och man känner hur benen skakar och känns lite som en dallrig gelé.

20121108-232349.jpg

Nu är det god natt!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

