Mindre bra

När jag kom ut till bilen så såg jag att jag har fått punktering på ett av däcken! Nej nej det var inte alls vad jag hade planerat. Sånt är ju bara så störigt och väldigt onödigt. Det måste ha hänt inatt för jag kände inget igår när jag körde. Tur var väl det för det hade inte varit så kul om det hade hänt när jag körde.
Ja ja det är ju ändå dags att byta till vinterdäck så istället för att köra till en firma som gör det så lätt så får sambon fixa det istället. Fast han är lika duktig!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

