Mysig kväll

Igår hade vi en riktig mysdag. En sån där vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord och hade det riktigt bra. Älskar såna dagar.
Vi åt gott också, tapas! Åh det är så gott!

20121111-105133.jpg

20121111-105201.jpg

Min dag började inte så bra, sambon jobbade ju och då skulle jag baka. Jag skulle testa att baka Sockerbullar med vaniljkräm. Jag började och det gick väl så där, jag följde receptet till punkt och pricka tills jag insåg att det måste fattas något. Där stod inget om vad jag skulle göra med smöret, bara att det skulle delas men det måste ju smältas så det gjorde jag. Efter att jag redan hade blandat det med dom andra ingredienserna så det var till att föröka fiska upp smöret utan att få för mycket av dom andra ingredienserna med. Ja det var inte så lätt. Dom var lite svåra att rulla eller rulla gick ju men jag fick inte dom släta och fina. Men i med vaniljkrämen och in i ugnen. Sen när dom skulle smakas så var dom kompakta och inte alls goda. Så dom åkte rakt ner i soptunnan. Har ni något bra recept så tar jag väldigt gärna emot det. (Det blir ingen bild på dom för dom var lika fula som dom smakade).

2 thoughts on “Mysig kväll

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

