Speedy!

Ja så känner jag mig nu. Jag måste träna tidigare på kvällen än vad jag gör nu. Jag brukar köra vid halv åtta tiden, tycker att det är en bra tid. Där är inte så mycket folk som är där så man får flåsa för sig själv och inte få prestationsångest för att personen sidan om är 20 år äldre och springer på löpbandet som en gasell. Nej tack det behöver jag inte, det blir så jobbigt om jag svimmar av utmattning för att jag ska försöka springa som en gasell och inte som en kossa som jag gör nu😉. Så ja det är skönt att köra dit lite senare. Det enda som är lite dumt är att jag är som en liten duracellkanin när jag kommer hem. Jag kan inte riktigt sitta ner utan hoppar upp och ned och babblar och fnittrar och har mig. Som tur är så är sambon oxå iväg och tränar på måndagar så just idag är det bara Santos som får stå ut med mig. Just nu så snarkar han högt, tror att det är en pik att jag ska sitta ner och vara tyst nu… Men jag har gjort en kopp te med kamomill så jag ska lugna ner mig och kan gå och lägga mig sen.

20121112-214041.jpg
God natt!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

