Träningsmusik

När jag är och tränar så vill jag gärna ha bra musik och gärna högt. Där jag tränar är det bra musik men den är inte så hög som jag skulle vilja. Kommer det en riktigt bra låt så vill man att det ska vara högt för då är det betydligt lättare att göra det där lilla extra. Jag förstår att det inte är lätt att tillgodose allas behov och tycke. Så därför sitter jag (läs sambon) och gör en spellista på Spotify som jag kan lyssna på. Jag får även låna hans mobilarmband. Så ikväll ska det cyklas och pumpas som aldrig förr!

20121112-184329.jpg

2 thoughts on “Träningsmusik

  1. Bra musik är absolut ett måste om man inte har någon med sig man kan babbla med 🙂 Det finns rätt schyssta färdiga spellistor, en är 105 running tracks. Då går det undan vill jag lova! 😀 PoK

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

