Fifty Shades of Grey

Jag börjar att bli väldigt nyfiken på den här ”tantporr” boken, Fifty Shades of Grey som alla pratar om. Jag är ju tyvärr inte en sån som läser, jag önskar att jag var det men jag tycker bara att alla orden flyter tillsammans och jag måste läsa om det jag precis läste för mina tankar bara far iväg. Min mamma och bästa väninna sörjer nog lite att jag inte läser. Min väninna har läst denna boken och pratar väldigt bra om den och vill väldigt gärna att jag ska läsa den. Och inte på svenska då utan engelska för hon säger att den är sååå mycket bättre. Men jag tänkte att jag kanske skulle köpa den som ljudbok! Det måste ju gå lika bra. Då kan jag ju bara tanka in den i mobilen och lyssna på den överallt. Jag tror att jag kommer att ha lyssnat klart på den ganska snabbt, för även om den är lite rough så ska den tydligen vara väldigt bra. Och lite tantsnusk kan ju inte vara fel, eller hur?

Ni kan läsa mer om den här.

Har ni läst den? Berätta gärna!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

