Torkade tårar

20121114-223128.jpg

Nu har jag kommit hem från storseansen med Terry Evans. Som jag skrev innan så hade jag stora förväntningar. Jag tror att där var omkring 200 personer så chansen att han skulle komma till mig var ju inte så stor. Men det var fantastiskt att få lyssna till alla andra. Det började ganska lugnt och inte så seriöst men sen kom han till ett par som hade förlorat sitt barn. Då lovar jag er, då kom tårarna. Barnet ville berätta för sin mamma att hon har det bra nu. Att dom ska torka sina tårar nu för hon har det bra. Så underbart! Jag tror inte att där var ett torrt öga då. Mina tårar bara rullade ner för kinderna. Efter den upplevelsen så gick han vidare till en annan. Som tur var så lättade det upp stämningen helt och hållet. Han pratade med en kvinna som fick gå upp på scenen och visa hur hon gör sin tolkning av Clint Eastwood. Det var en ande som berättade att hon gör det väldigt roligt och det gjorde hon! Som hon skrattade när han frågade om hon ville gå upp på scen. Och sen sa han att dom visste att när hon fiser så gör hon det tyst, haha hon bara skrattade och ja hon skämdes nog en del. Det var jättekul att få ha varit på en sån här storseans. Nu ska jag smälta alla intryck och ta mig ett glas julmust!

Ps, jag träffade även en stor bloggerska där som jag pratade lite med.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

