Ett tips

Jag måst bara tipsa om en produkt som vi har på mitt arbete. Vi har haft den ett tag nu och jag gillar verkligen den. Den gör så att man kan skriva ut från sin IPhone eller IPad. Du bara kopplar in den i din skrivare så kan du skriva ut. Perfekt tycker jag! Innan så höll  jag på och mejla vidare dokument och bilder till min mejl så att jag kunde skriva ut. Men det behövs inte nu, tänk så mycket tid man sparar! Det finns även en lite mer avancerad som man kan ha till företag där man är lite fler än bara hemmaanvändare.

Kolla in videon här,

 

Ni kan gå in på MBG Elektronik för att få mer information.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

