På gång

Idag är jag faktiskt piggare än vad jag har varit dom senaste dagarna. Väldigt skönt måste jag säga. Igår när jag gick och lade mig så sa jag till mig själv att jag skulle vakna pigg och utvilad och ja än så länge så verkar det ha hjälpt. Sen har jag även tuggat i mig lite Dextro Energy idag så det kan ju även vara dom som har gett mig lite energi. Strunt samma jag är ju i alla fall pigg!

Igår plockade jag undan höstpyntet. Det är ju dags för advent sakerna att komma fram. Jag tycker att tiden från att hösten började komma och fram till att det nu snart är advent har gått väldigt fort! Det ska bli så mysigt att plocka fram ljusstakarna och pynta med mossa och mycket ljus! Åh vad jag längtar!

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

